Zakelijke VoIP telefonie

Het telefoonnummer van je bedrijf is goed vindbaar op internet, dus je wordt vast vaak gebeld door klanten.

  • Lukt het om die klanten altijd te woord te staan?
  • Heb je de mogelijkheid om het telefoonnummer door te schakelen bij vakantie of tijdens een afspraak?
  • Is nummer herkenning gekoppeld met je klantenbeheersysteem?

 

Als klantcontact voor jou belangrijk is en je geen enkele klant wil mislopen, is zakelijke VoIP telefonie (Voice over IP) misschien iets voor jou!

Contact

Hoe werkt VoIP telefonie?

VoIP-telefonie staat voor Voice over Internet Protocol: bellen via het internet. Heel simpel eigenlijk: je hebt al een internetverbinding en deze gebruik je met VoIP ook voor je telefonie.

Met VoIP heb je de flexibiliteit en vrijheid om te werken waar en wanneer je maar wilt: de telefonie neem je gewoon met je mee. Je kunt bellen en gebeld worden, overal waar je maar internet hebt. Een doorschakeling of belgroep is heel gemakkelijk aan te maken, waardoor je goed bereikbaar bent.

Waarom een goed idee?

  1. Optimaal bereikbaar

We maken jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor je klanten. Met functies als belgroepen en openingstijden hoef je geen telefoontje van een potentiële klant meer te missen.
Je zakelijke vaste nummer kun je overal beantwoorden, ook als je onderweg bent.

  1. Flexibel en betrouwbaar

Telefonie via VoIP beweegt altijd mee met de grootte van je bedrijf. Onze servers zijn van de hoogste kwaliteit en worden voortdurend gemonitord, zodat ze maximaal online zijn en jij dus ook!

  1. Vriendelijk voor je portemonnee

VoIP-telefonie is voordelig. Je weet precies waar je aan toe bent: voor een vast bedrag per maand maak je gebruik van alle mogelijkheden en je staat nooit voor onverwachte kosten.

Wat doen wij nog meer?