Zakelijke ICT support voor al je werkplekken

Je zit er niet op te wachten als je medewerkers niet door kunnen met hun werk.

Je internet en telefonie moeten goed werken en software- of hardware problemen wil je zo snel mogelijk zien opgelost.
Onze IT-specialist kan direct support bieden en een acute storing snel oplossen zodat je weer verder kunt en je zo min mogelijk schade ondervindt.
Als het probleem structureel blijkt, stellen we een diagnose en bespreken we samen wat de beste oplossing is voor langere termijn. Ook dat voert RepairSpot graag voor je uit!

 

Vraag naar onze Support-abonnementen:

Ondersteuning snel en goed geregeld

                            

Loopt je mailprogramma vast? Werkt het Office pakket niet naar wens? Krijg je vreemde meldingen of heb je verbindingsproblemen?
Daar wordt je humeur niet beter van. Elk ICT-probleem heeft invloed op de productiviteit van jou en je medewerkers en je wil juist dat het in je bedrijf op rolletjes loopt.
Daarom bieden wij van RepairSpot uitgebreide zakelijke support voor elke werkplek.

Met een support-abonnement kun je met al je vragen terecht bij onze IT-specialist die op afstand ondersteuning biedt, en zo nodig op locatie.
Snel weer aan de slag want tijd is geld! We zorgen dat jij je gewoon bezig kunt houden met je eigen core-business.

Een abonnement sluit je af per 5 werkplekken waarbij je kunt kiezen tussen Support Basis (tijdens kantooruren) of Support Plus (24/7)
Wil je meer weten?

Neem contact op en vraag naar de mogelijkheden!

Meer weergeven

Ook voor thuiswerken!

Niet meer weg te denken inmiddels: de thuiswerkplek. Natuurlijk wil je als werkgever dat je medewerkers flexibel kunnen werken en ict-ondersteuning krijgen wanneer dat nodig is.

Wij verzorgen ook support voor thuis werken, zodat op elke werkplek optimaal gepresteerd kan worden!